Det stora ultraljudet

Igår var jag och Robin iväg på det stora ultraljudet, dock fick inte Robin följa med, vilket jag kan förstå i dessa tider. MEN, ja hade en plan, ja hade planerat att barnmorskan skulle ha skrivit könet på en lapp som vi båda skulle läsa tillsammans ute i bilen. Men när ja kommer in så står det en stor lapp att dom ej skriver könet på lapp och att dom endast lämnar besked om kön till blivande föräldrar.... 
min plan gick i stöpet.... 
Men, ja löste det bra ändå. 
Jag skrev på ett kort: 
Hej pappa. 
Jag är en liten pojke. 
Jag längtar efter att få träffa dig. 
Och i kortet låg en bild från ultraljudet. 
Slutresultatet blev bra trots allt ❤️. 

Ja lever just nu i en bubbla och kan inte riktigt förstå att det här händer oss.. 
som vi har väntat och kämpat i nästan 6års tid. Jag är så tacksam och lycklig, men det är samtidigt overkligt och läskigt på ett vis. 
Alltså, kan ni fatta att vi väntar en son? En bäbis som följer alla kurvor och allt? Allt såg perfekt ut!! Halleluja !!! ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

Tack livet, tack Örebro, tack Karlstad & tack till Robin & mig som orkade fortsätta tills det äntligen gick vägen ❤️. 
Nu har livet börjat på riktigt! 

Kommentera här: