Blir jag ens förvånad?

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
 
Första bilden är på min extremt uppsvällda mage, pga att jag är fylld med vatten. Har fått fragmin ordinerat och vila vila vila, ja får inte göra någonting! Ja måste väga mig varje dag, ta nya blodprover var tredje dag, och ja, ni gör. Det flyter på som vanligt här 😂😅... 
Ja får inte ta promenader, jag får inte lyfta någonting, jag får inte sköta om mina djur, läkaren sa exakt såhär- du får klappa dina hästar, det är det ENDA du får göra! 😳🥴😑.. 
Dom sista bilderna är på min älskade Hulda som skadade sig i söndags. Min lilla lilla älskling! Men.... peppar peppar så går omläggningarna bra, trots min handikappade vardag, hennes & min otur! Ja har världens bästa familj och vänner som ställer upp till 100 nu när jag inte får göra något. Emma är jourhavande veterinär här och hjälper till med omläggningarna och samtidigt lär hon upp Robin. Mamma, Jessica och Robin är ju mina assistenter. Tack tack tack! Jag älskar er. 

Nu håller vi alla tummar att vätskan försvinner & att embryot fäster! Det får vi veta nästa vecka 🙏🏼.. 

Kommentarer:

1 "Moster":

skriven

Älskade lilla vän, vad beror detta på? Kramar ❤❤❤

Svar: Överstimulerad av hormonerna & det blev värre när dom satte in det befruktade ägget .. ❤️
Camilla Törnqvist

Kommentera här: