Andra besöket i Örebro.


I torsdags åkte jag och R iväg till Örebro, vi tog in på ett super mysigt hotell ca 300meter från universitetssjukhuset. 

På fredagen den 14 februari hade vi en tid för nytt äggplock. Bästa alla-hjärtansdag presenten någonsin, dock väldigt smärtsamt. 

Vi fick komma in och plocka äggen vid ca 9:15. 

När klockan va 10 kom en barnmorska och talade om att dom fick ut 9 ägg som dom skulle befrukta & dom skulle kontakta oss på lördagen för att berätta hur det gått med befruktningen... 


Vi åker hem runt lunch och som förra gången åker man hem med både skräck och höga förväntningar på vad svaren blir. 


Lördagen kom och vi drog iväg på rally tillsammans med några vänner, ja hade mobilen med mig och volymen va på högsta nivån! När ja kollade på mobilen vid 10:30 hade jag ett missat samtal från dolt nr, alltså den känslan.... faaaaan neeeej!! 

Men... När klockan är exakt 11:00 ringer det på dolt nr igen och det kändes som om hela rallyskogen tystnade... ja hörde min egna puls i öronen när jag svarade och jag hörde att det var en sköterska från Örebro... 


5 av 9 ägg ÄR BEFRUKTADE!!!! 😭❤️🙏🏼 

TACK livet!! 

Och vi ska tillbaka på onsdag för att sätta tillbaka ett befruktat ägg! 

Kan någon snälla nypa mig och säga att jag inte drömmer !! 


Kan ni fatta?! Jag kan inte förstå det än... 

förra gången hade alla 13ägg gått sönder och det fanns inget att göra. Den här gången hade alltså 5 av 9 (mer än hälften) blivit befruktade och godkända 😭🙏🏼!! Lyckan som infann och infinner sig än är obeskrivlig! 

Alltså fan, äntligen lite medvind!! 


Jag har fått endel frågor, vilket jag bad om & jag är så tacksam för alla som ställt frågor! 

Jag kommer svara på alla era frågor i nästa inlägg 🙏🏼.. tack till er alla som vill veta och som engagerar sig i det här ❤️

(null)



(null)


(null)


Kommentarer:

1 Johanna :

skriven

Sååå underbart! Håller tummar och tår ❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️
Camilla Törnqvist

Kommentera här: