orden räcker inte till

Gårdagen var en magisk dag, vi fick som sagt äntligen åka iväg och plocka mina ägg. 
Dom fick ut 13 stycken som dom tyckte att dom kunde befrukta... 
13 ägg, alltså wow. tänk om iaf 3 av dom lyckas bli befruktade liksom... 
Vilken känsla vi åkte hem med igår... 
 
Imorse vaknade jag av att läkaren från örebro ringde, jag flög upp och svarde som om jag hade varit vaken hela morgonen... 
- Camilla, jag har dåliga nyheter, började han säga... 
Hjärtat hoppade över ett slag och ja höll andan. 
- Ingen av dina 13ägg gick att befrukta, imorse när vi kollade på dom genom microskåpet var alla äggen sönder och deras vägg var som söndersmulad... 
- Camilla jag vet inte vad jag ska säga, jag har aldrig sett något liknande förut... 
 
Där stannade livet igen, alla äggen är förstörda och inte en enda lyckades bli befruktad... 
Jag fick leva i ett lyckorus i 24 timmar iaf. 
Jag trodde så hårt på det här denna gången. 
Ingen har nämnt något om att mina ägg kanske är dåliga, ja har bara fått höra att mina ägg var bra och hade väldigt bra kvalitet, jag var inte beredd på det här! Jag var inte alls beredd på att tappa fotfästet igen och ramla, jag tog inte ens emot mig imorse utan ja bara ramlade. 

Just nu räcker inte orden till, jag vet inte vad ja ska säga eller vad ja ska göra. 
Jag kommer att vara nere och fundera på varför det blev som det blev, men jag vet att det inte tjänar något till eftersom inte ens läkaren visste vad som hänt eller varför det blev som det blev... 
 
Men nu vet ni. 
Och tack än en gång för alla lyckönskningar. 
Ni är underbara.. 
 
 

Kommentera här: