Små funderingar

Ibland kan jag ligga och fundera över hur livet blivit, om jag kunde gjort något annorlunda, och vad isf. Men varför ska jag tänka så? Mitt liv har blivit som det är idag pga att jag tog dom beslut jag tog, och när jag tog dom kändes dom rätt. Så varför vill man ändra på något som ändå inte går att ändra på? Det förflutna alltså. 

Försök istället att tänka framåt, bli den bästa versionen av dig själv, det är det enda du kan göra ifall du vill få ändring, du kan aldrig ändra någon annan, du ska aldrig be någon annan ändra på sig! 

Vi är vad våra tankar gör oss till, så tänk på vad du tänker! Lite djupt men det stämmer, testa så får ni se, jag har rätt 😌. 

Och innan ja avslutar så ber ja om ursäkt för dålig uppdatering 🤷🏼‍♀️. Livet liksom, ni vet. 
Ja ska försöka bättra mig 🙏🏼. 

Kommentera här: